Bạn đang cần gì ? Hãy tìm kiếm tại đây !

Uczymy polskiego w 4 tygodnie - chúng ta học tiếng Ba Lan trong 4 tuần - Phần 5

21. Kolega z pracy
Wojtek: Jedziesz do domu? Peter: Tak. Spieszę się, bo mam dużo pracy, a komunikacja o tej porze nie jest dobra. W: Czym jeździsz do akademika? P: Stąd jeżdżę tramwajem na Salwator, a potem autobusem. W: Musisz długo czekać? P: Czasami tak. W: Wiesz, jeśli się spieszysz, mogę cię odwieźć samochodem. P: Dziękuję bardzo, ale nie chciałbym ci robić kłopotu. W: Peter, coś ty!? To żaden kłopot. Jedziemy. 22. Pizzeria "Wezuwiusz"
- Pizzeria "Wezuwiusz", słucham.
- Dobry wieczór, proszę pizzę Primę.
- Małą, średnią czy dużą?
- Średnią.
- Czy to wszystko?
- Tak, dziękuję.
- To będzie piętnaście złotych dziewięćdziesiąt groszy.
  Proszę podać numer telefonu.
- Trzysta trzydzieści trzy - trzydzieści trzy - trzydzieści jeden.
- Adres?
- Ulica Bracka piętnaście.
- Za dwadzieścia minut będzie pizza.
- Dziękuję.
- Dziękuję. Dobranoc.
- Dobranoc.
23. Jak długo studiowałeś język polski?
Michel: Dobrze mówisz po polsku. Jak długo studiowałeś język polski? Peter: Nie studiowałem wcale. M: Niemożliwe! Przecież znasz język polski! P: Tak, trochę. Ale studiowałem język rosyjski. Miałem kontakty z Polską, Polakami... Kiedy byłem w Polsce, chciałem rozumieć po polsku, potem mówić... Tak nauczyłem się trochę. M: Znasz francuski? P: Tak, uczyłem się, ale znam słabo. Lepiej znam angielski. M: Dlaczego studiujesz język polski? P: A dlaczego nie!? Interesuję się kulturami słowiańskimi, więc... 24. Zapraszam cię na obiad
Michel: Jestem strasznie głodny. Ale nie mam chyba nic do jedzenia. Peter: Proszę, jest tam mój chleb, ser, jakiś pomidor... I jak zwykle moje piwo. M: Ciągle jem twój chleb, twoje masło... Może jeszcze coś mam? O, tu jest moje wino, chcesz? P: Dziękuję, ale wolę swoje piwo. M: Jest jeszcze mój ulubiony ser francuski i konserwa. Zrobię kanapki dla nas, dobrze? P: No dobrze, jedną. M: Nie masz masła? P: Gdzieś tam jest. M: A w niedzielę zapraszam cię do restauracji na obiad. P: Dziękuję ci, ale to naprawdę zbyteczne. 25. Kupić telefon
- Dzień dobry, chciałabym kupić telefon komórkowy. Jakie państwo macie taryfy w ofercie? - Mamy dwa typy taryf. Dla klientów prywatnych i dla firm. Jaki typ panią interesuje? - To będzie telefon prywatny. - Czy będzie pani często dzwonić? - Myślę, że tak. - W takim razie proponuję taryfę "Aktywną". Będzie pani mieć siedemdziesiąt minut wliczonych w abonament. - A co z SMS-ami? - Będzie pani mogła napisać piętnaście SMS-ów za darmo, a za każdy kolejny będzie pani musiała płacić. - Ile? - Trzydzieści groszy. - A ile będę musiała płacić za abonament? - Pięćdziesiąt złotych na miesiąc.
Xem phần cuối

No comments:

Post a Comment

Hãy thông báo cho tôi nếu đường link tải phần mềm bị hỏng nhé

Tìm kiếm

Bài đăng nổi bật

Bài đăng phổ biến